Pénz(Zsz)szerzés

Miután regisztráltál a játékba és aktiváltad a felhasználódat a szerver automatikusan hozzájuttat egy Mirmiel nevű, keverék kancához. Elég gyakran előfordul, hogy ezek a lovak a hokalovi faluban kötnek ki, de egy darabig minden esetben ajánlatos megtartani ezeket a lovakat is.
Kezdőként, az első célod az legyen, - miután körülnéztél mindenhol és megpróbáltad felfedezni a hokalovit - hogy pénzhez jutsz, ezt azonban NEM Mirmiel eladásával teheted meg a legkönnyebben. A "Tagok/Lovak" fülre kattintva a "Fajta" opciónál beállíthatod, milyen lovat akarsz, - esetünkben ez öszvér lesz - majd az "Eladó"-nál értelem szerűen leszűkíted a keresést eladó lovakra. Az öszvéreket ugyan nem lehet szaporítani, de annál jobban használhatók pénzszerzésre, tulajdonképpen ezek a lovak keresik a legtöbb zabszemet. A reális ár értük a 8000 Zsz. Miután megvetted, már be is került az istállódba.
Következő lépésként, meg kell nyitnod az adatlapját (amit a ló nevére kattintva tehetsz meg)  és be kell törnöd a lovadat, azután pedig elkezdheted vele a munkát.
Az adatlap legaljára görgetve, megpillanthatod a "Munkák" fület, alatta pedig három opciót.

Ha a képek fölé viszed az egered, megtudhatod, melyik mennyit fizet és a munka nevét. A legjobban a állatsímogató éri meg, mely 1095 Zsz-t ad körönként. Legegyszerűbb munkavégzés, a folytonos kattintgatást elkerülendő, az "enteres" módszer, mely annyit jelent, hogy először lenyomod az entert, majd rákattintasz a képre, de az entert nem engeded fel addig, míg úgy nem gondolod, hogy készen vagy. Ha minden cselekvéspontot elhasználtál, kört kell lépned, majd kezdődhet minden előröl.